یک پری ماهگون

مشخصات بلاگ
یک پری ماهگون

سلام! این اولین وبلاگی که ساختم و جایی که حرفا و خاطراتم رو قراره بنویسم...کتاب ها و فیلم هایی که خوندم و دیدم ، آدم هایی که ملاقات می کنم و گام هایی که می خوام بردارم...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۳۰ ب.ظ

کتاب خوره :)

دوتا کتاب خیلی جالب خوندم.در عرض دوازده ساعت :)
دن کیشوت از زبان اریش کستنر...و ... آوای امواج از یوکیو می شیما
آوای امواج خیلی زیبا بود.خیلی دل انگیز و عاشقانه
رفتم کتاب " برف بهاری" از این نویسنده ژاپنی رو هم گرفتم...
.............
شما جزو کدوم دسته اید؟
چقدر مطالعه میکنید و کتاب میخونید؟
من حداقل روزی سه ساعت کتاب میخونم و هفته ای دو یا سه تا کتاب...
پس به عبارتی میشم جزو اون سیزده درصد :)
راستی آدم ها باهم فرق دارن بعضیا میتونن چندکتاب رو پشت سرم هم یا باهم بخونن بدون اینکه قاطی کنن! بعضیا دوست دارن یک کتاب بخونن تموم ک شد دو هفته بعد شروع کنن یک کتاب جدید بخونن! این بستگی ب توانایی خود فرد داره پس همه مثل هم نیستن!
مهم اینکه کتاب بخونیم :)

...........
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۲
پری

نظرات  (۳)

ماهی یک کتاب
پاسخ:
عالیه :)

من بیشتر از هفته ای یک کتاب میخونم :)

هیچ وقت کتاب خوندنم تمومی نداره...حالا یا دانلود میکنم یا میخرم

پاسخ:
ایول پس مثل خودم کتاب خونی :))
اگ وقت داشتی و دوست داشتی کتاب هایی که دوست داشتی رو معرفی کن برامون
کتابهایی که نام بردین رو نخوندم متاسفانه

من فکر کنم هفته ای بین سه چارتا کتاب
پاسخ:
اریش کستنر و یوکیو می شیما دو نویسنده برجسته ادبیات آلمان و ژاپن هستند و حتماً کتاب هاشون رو بخونید عالی هستن
....
بله وبلاگتون رو دیدم خوشحالم شما هم کتاب خوان هستید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی