یک پری ماهگون

مشخصات بلاگ
یک پری ماهگون

سلام! این اولین وبلاگی که ساختم و جایی که حرفا و خاطراتم رو قراره بنویسم...کتاب ها و فیلم هایی که خوندم و دیدم ، آدم هایی که ملاقات می کنم و گام هایی که می خوام بردارم...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۷ ق.ظ

کوآنتین پرینتینو

گفته بودم عاشق کوآنتین تارنتینو ام؟

نگفته بودم؟

من عاشق این بشرم! کل فیلم هاشو به غیر دوتا قدیمی دیدم

جانگو هم سکانسی ک خود تارانتینو با دینامیت منفجر میشه معرکه است....

یه اتود دیدم صورت تارانتینو روش حک شده...میخوام بخرمش...بعد هرکی ازم بپرسه تاحالا عاشق شدی؟ بگم آره و نوک اتود رو بکنم تو چشماش و خونش پخش بشه اینطرف و اونطرف

بگم دیدی عشقمو؟

حوصلم بگیره راجع بهش میحرفم ولی فعلا در همین حد که خلاقیتش رو دوست دارم

مخصوصاً جانگو ک لئوناردو دی کاپریو هم توش بازی کرده بود

البته پالپ فیکشن جایگاهش ویژست...مخصوصاً بازی ساموئل ال جکسون ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۵
پری

نظرات  (۱)

۰۵ تیر ۹۶ ، ۰۹:۴۶ مهدی رنجبر
یکی میگفت این بشر، آدم رو به صورت یه بادکنک پر از خون فرض میکنه تو فیلماش.


پاسخ:
:)))) همینش باحاله :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی