یک پری ماهگون

مشخصات بلاگ
یک پری ماهگون

سلام! این اولین وبلاگی که ساختم و جایی که حرفا و خاطراتم رو قراره بنویسم...کتاب ها و فیلم هایی که خوندم و دیدم ، آدم هایی که ملاقات می کنم و گام هایی که می خوام بردارم...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۸ ب.ظ

آشیانه افسانه

سلام
برای بار سوم سری پنجگانه آشیانه افسانه رو خوندم!
معتادشم معتاد...بیشتر از هری پاتر دوسش دارم..حتی شده شب ها خواب دنیای آشیانه افسانه رو دیدم...ی جورایی اینکه من پری ماهگونم از این سری کتاب الهام گرفته شده...من به سه دلیل ماهگونم که خب جاش اینجا نیست بگم ولی یکی از دلیل هاش همین کتابه....انقدر تاثیر کتاب روی من شدیده ها...انقدر که شما فکر کنید چل شدم :)))
اگ کتاب های ژانر فانتزی یا فنتسی رو دوست دارید و عاشق جادو و دنیای فراطبیعی هستید آشیانه افسانه رو از دست ندید...
من سری کتاب هاشو از کتابخونه گرفتم.ولی تو سایت ها هم فایل pdf اش واسه دانلود هست...
مشخصات کتاب هم اینه :
پنج گانه آشیانه افسانه _ نویسنده براندون مول _ مترجم میلاد فشتمی
...
جدیدا هم دیدم ی کتاب مصور از موجودات و شخصیت های کتاب چاپ شده...عکساش رو گذاشتم ببینید چه خوشگل تصویر سازی کردن. دقیقاً مثل خود توصیفات کتاب
...
باز میخوام بخونمش! باز میخوام خوابشونو ببینم! انقدری که عاشق " نرو" یکی از هیولاهای داخل کتاب شدم :)))
عشقه دیگه :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۱
پری

نظرات  (۱)

واقعا کتاب فوق العاده ای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی