یک پری ماهگون

مشخصات بلاگ
یک پری ماهگون

سلام! این اولین وبلاگی که ساختم و جایی که حرفا و خاطراتم رو قراره بنویسم...کتاب ها و فیلم هایی که خوندم و دیدم ، آدم هایی که ملاقات می کنم و گام هایی که می خوام بردارم...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶ ب.ظ

باب کت...گربه زنجبیلی

امروز فیلم a street cat named bob

رو دیدم...

تو یکی از وبلاگ هایی ک دنبال میکنم معرفیش کرده بودن و از طرفی هم که خودم دوتا گربه دارم خب فیلم خیلی جالب و بانمکی بود...

در انگلیس که داستان اصلی و واقعی رخ میده کتابی تحت همین نام هم چاپ شده جالبه بدونید داستان زندگی نویسنده و گربش کاملاً واقعی بوده...

خب فیلم انقدر عمیق نبود که بخوام نقد یا تحلیلش کنم...روایت ساده و لطیفی داشت که مطمئناً کسایی که گربه دارن یک دل نه صد دل عاشقش میشن...مخصوصا عاشق مرد خوشتیپ داستان باب

فیلم قشنگیه..دوستش داشتم و فیلمی که میشه با خانواده و کودکان دید...حس لطیف حیوان دوستی و کمک به دیگران رو به بیننده منتقل میکنه و تا ساعت ها حس خوبی به آدم میده

جالبه وقتی فیلم تموم شد بابام گفت بیا تو هال ببین کی منتظرته...رفتم دیدم گربه خان ولو شده وسط فرش گرفته خوابیده...منم یکی دو دیقه کنارش دراز کشیدم بعدش فرستادمش حیاط




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۵
پری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی