یک پری ماهگون

مشخصات بلاگ
یک پری ماهگون

سلام! این اولین وبلاگی که ساختم و جایی که حرفا و خاطراتم رو قراره بنویسم...کتاب ها و فیلم هایی که خوندم و دیدم ، آدم هایی که ملاقات می کنم و گام هایی که می خوام بردارم...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۰۷ ق.ظ

کاوه گلستان

خب الان هم کتاب میخوام معرفی کنم هم عکاس!

سه سال پیش کتاب ممنوعه ای تحت عنوان "طوطی" اثر ذکریا هاشمی رو به صورت فایل pdf دانلود کردم و خوندم...

اصلا و ابدا توصیه نمیکنم بخونید مگه اینکه بالای بیست سال باشید...

اون موقع من اصلاً گیج بودم که دارم چی میخونم و چقدر وحشتناک و چندش آوره تا پایان کتاب که تصمیم گرفتم هرکتابی رو حتی اگه ممنوعه هم باشه نخونم، هرچند بعدا "لولیتا " رو خوندم ولی خب ...

قصدم بررسی کتاب نیست بلکه معرفی آقای " کاوه گلستان" عکاسی که تصمیم میگیره از سه قشر جامعه اون زمان (قبل انقلاب اسلامی) عکاسی کنه...سه قشری که کاوه گلستان انتخاب میکنه : 1- مردان کارگر   2- کودکان معلول   3- زنان روسپی

کاوه گلستان عکس هایی از شهرنو و زنانی که در اون وضعیت زندگی میکردن تهیه میکنه که با خوندن کتاب طوطی بیشتر به حقیقت تلخ ماجرا پی میبرید..زنانی که آینده ای ندارن.هیچ موجودیتی ندارن...به معنای واقعی فقط کالایی خریدنی هستن که روح و روانشون کشته شده.زنانی که هنوز هستن ولی نه در شهرنو بلکه تو لایه های اجتماع گم شدن و سعی داریم این حقیقت تلخ رو نادیده بگیریم!

کتاب طوطی از منظر مردی به نام هاشم به این زنان نگاه میکنه و خیلی به اون منطقه علاقه خاصی نشون میده...در کل وجود چنین مردانی که باعث میشه اون سبک از زندگی رونق بگیره!!! حقیقتش سر خوندن این کتاب کلی دعوام کردن بخوام نقد و بررسیش کنم عصابم خورد میشه ولی ی لینک گذاشتم دوست داشتید بخونید بیوگرافی جالب و کاملی از کاوه گلستان و کارهاش گفته امیدوارم خوشتون بیاد :


http://azadamirkhizi.blogfa.com/post/97

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۵
پری

نظرات  (۱)

ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی